المنتدى العام لقبائل العبابدة
عريس يابوى ...عريس يا آماى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عريس يابوى ...عريس يا آماى 829894
ادارة المنتدي عريس يابوى ...عريس يا آماى 103798

منتديات العبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابدة
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 عريس يابوى ...عريس يا آماى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مــــــــــلك
مشــــــــــرفــة
مشــــــــــرفــة


عدد الرسائل : 18
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

عريس يابوى ...عريس يا آماى Empty
مُساهمةموضوع: عريس يابوى ...عريس يا آماى   عريس يابوى ...عريس يا آماى Emptyالثلاثاء نوفمبر 25, 2008 9:44 pm

عريس يابوى ..عريس يااماى
طخه بس ماتموتهوش يابوووى

عريس يابوى ..عريس يااماى
طخه بس ماتموتهوش يابوى
والام تقولها عرييييس
بركاتك يا حوسيييييين
لولولولولولولى
عريس يابوى ...عريس يا آماى P30عريس يابوى ...عريس يا آماى P30عريس يابوى ...عريس يا آماى P30
هههههههههههههههههههههه

الجمله دىكانت فى فيلم البحث عن فضيحه بتاع عادل امام وميرفت امين
كان فيلم ظريف والله لعدوله حبيب قلبى
ربنا يديله الصحه
عريس يابوى ...عريس يا آماى Give_rose
المهم ندخل فى الموضوع على طول

عريس يابوى ...عريس يا آماى EmTE10

الموضوع النهارده بنتكلم فى اكتر من محور

المحور الاول
ليه لما البنت يدوب تدخل فى العشرين يقولوا عنست
والبنت تكون زى الورده لسه
عريس يابوى ...عريس يا آماى Wub
وتسمعلها كلمتين من الاقارب والاصحاب وتنت زوزو
وتنت فيفي بنت عم اخت خاله مش عارف مين
انها عنست وصلت للعشرين ولسه مش اتجوزت

وياسلام لو مش اتقدملها حد فى الفتره دى
كل اللى حواليها يحسسوها انها خلاص عنست
ولازم ولابد تنتحر وتخلص البشريه منها
بالسيف كالمحاربين
او رميا بالشباشب زى شجره الدر
الله يمسيها بالخير
عريس يابوى ...عريس يا آماى Budo
عريس يابوى ...عريس يا آماى Mog

طيب لييييييييه
؟؟؟؟؟؟

المحور التانى
ليه اول ما يتقدم عريس للبنت توافق على طول وتقول عريس يابوى عريس يا امااااى
عريس يابوى ...عريس يا آماى Yahooعريس يابوى ...عريس يا آماى Yahoo
وبدون تفكير
وعلى فكره البنت دى يبقى اهلها راضيين عليها تمام
عاوزه تفرح اهلها بيها
انما احنا لما نقول عاوزين نفكر
ونشوف تفكيرى مقارب من تفكيره ولا
ايه الظروف
يقولك يابنتى احنا عاوزين نطمن عليكى
وكلام من الحونين دا
وان ماجيتيش بالطريقه دى
يطلقوا الرصاص
وتلاقى مدافع رمضان اتفتحت فى وشك
عريس يابوى ...عريس يا آماى Gun
انتى بتدلعى ليه
دا بكرا لو قولتيلوا لاء هيروح يتجوز ست ستك
طيب مايروح الله يوفقه
بس المهم ابقى مقتنعه بيه
ولا اخفى عليكم
انا الموضوع دا حصل معايا كتير
واهلى حاولوا يجردونى من حق التفكير
واتهمونى انى مش عاوزة اطمنهم عليا بعد عمر طويل باذن الله
فى حين انهم لو يفهموا انى لو وافقت واغلقت على عقلى الابواب والشبابيك ويستحسن الغيه خالص واحط مكانه
طبق مهلبيه بالمخسرات
ومش أفكر فى شئ سوى انى هتجوزه
هفشل فى حياتى لانى مش مقتنعه بالارتباط دا
وبردوا هيبقوا مش مطمنين عليا
يبقى فى الحالتين خربانه خربانه
يبقى خلينى عانس وعندى فرصه 1%انى ألااقى نصى التانى
افضل من انى اخسر كل شئ
عريس يابوى ...عريس يا آماى Kez_03

المحور التالت
وهو ليه المجتمع الذكورى المتسلط بيحاول يحرمنا من حقنا فى الاختيار
يعنى ليه مش اروح للانسان اللى شايفه انه مناسب ليا
واقوله انى عاوزة ارتبط بيه لانه انسان محترم قوى
وحاسه ان فى تقارب فى التفكير بينى وبينه
عريس يابوى ...عريس يا آماى To_pick_ones_nose2
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وكمان ليه نظره الولد بتبقى انها بنت رخيصه
بتعرض نفسها
؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المحور الرابع
ايه رايك فى المثل اللى بيقول
(اخطب لبنتك ولاتخطب لابنك)
هتوافقى ان والدك او اخوكى يقول لو احد كويس
فى نظره انه يجى يتجوزك
؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المحور الخامس
ليه انتا كشاب بتزعل لما بنت ترفضك كخطيب ليها
وتحس ان الرفض متعلق بالكرامه
عريس يابوى ...عريس يا آماى Cry2
ولو شفتها فى الشارع تبصلها وكانك هتولع
فيها وفى الشارع وفى الراجل اللى
قاعد هناك
عريس يابوى ...عريس يا آماى Diablo2
هههههههههههه
انا عن نفسى حصلت معايا
اتقدملى واحد كل كلامه انا هجيبلك وهعملك
وهاخدك واجيبك
عريس يابوى ...عريس يا آماى Bud
ومنظره بشكل مستفز
فاكر انى ممكن يبهرنى كلامه دا
فاوافق
وبصراحه حسيت انه مش بيحترم عقليتى وتفكير
فانا بكل صفاقه وتبجح (فى نظر اهلى)
قدام اهلى واهله
فى زيارتهم لينا
عريس يابوى ...عريس يا آماى Hit0000
قلتله
(انتا فاكر نفسك ممكن تشتري عقلى بفلوسك)
وكلام كتير تانى
لما خدتنى الجلاله وقلته
ههههههههههههههههههههه
وحسيت نفسى عمرو بن الخطاب
عريس يابوى ...عريس يا آماى Old
وهو بيقول
(متى استعبدتم الناس وقد ولدتهم امهاتهم احرار)
المهم الشاب دا اخر مره شافنى فيها كان خطب
وبمجرد ما شافنى اتحول من واحد صامت الى
واحد بيضحك ويكركر مع خطيبته ويمسك ايدها
قولت لنفسى ربنا يعينه على عقله
مريييض
ولا اخفيكم قولتها بصوت بس
كل اللى فى الشارع سمعوه
مش فى حد تانى
ربنا يستر على عباده
عريس يابوى ...عريس يا آماى Spiteful
ههههههههههههههههههههه

المحور السادس والسابع والتامن
والتاسع والعاشر
و.........
بإذن الله نناقشه فى
( عريس يا بوى عريس يا اماى 2)

عاوزة مناقشات وحوارااااااات
ولعوا فى التوبيك براحتكم

اتكلموا ...محلا الكلام ...ما ألزمه...وما اعظمه

اتكلموااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خالد عطية
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
خالد عطية

عدد الرسائل : 128
العمر : 40
Localisation : السويس
نقاط : 369
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

عريس يابوى ...عريس يا آماى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عريس يابوى ...عريس يا آماى   عريس يابوى ...عريس يا آماى Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 7:40 am

الله ينور يا أخت ملك بصراحة روعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WWW.EGYPTAIR.COM
 
عريس يابوى ...عريس يا آماى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
المنتدى العام لقبائل العبابدة  :: قسم المنتديات العامة :: منتدى افتح قلبك-
انتقل الى: